اسرائیل بین الاقوامی بحران کا فائدہ اٹھا کر جرائم کا ارتکاب کررہا ہے: ریاض المالکی

ریاض المالکی نے خبردار کیا ہے کہ اسرائیل موجودہ بین الاقوامی بحران کے استحصال کے خلاف، فلسطینی عوام اور ان کے حقوق کے خلاف جرائم میں اضافے کے ساتھ ساتھ امن کے مواقع ضائع کرتے ہوئے فلسطینیوں کے حقوق دبانے کی سازش کر رہا ہے۔

فاران: فلسطینی اتھارٹی کے وزیر خارجہ ریاض المالکی نے خبردار کیا ہے کہ اسرائیل موجودہ بین الاقوامی بحران کے استحصال کے خلاف، فلسطینی عوام اور ان کے حقوق کے خلاف جرائم میں اضافے کے ساتھ ساتھ امن کے مواقع ضائع کرتے ہوئے فلسطینیوں کے حقوق دبانے کی سازش کر رہا ہے۔

المالکی نے بدھ کے روز سوئس کنفیڈریشن کے صدر اور وزیر خارجہ اگنوکیس کیسس کے ساتھ جنیوا میں منعقدہ ایک مشاورتی اجلاس کے دوران کہا کہ قابض ریاست کی مسلسل خلاف ورزیوں اور مستقبل کی منظم تباہی کے بارے میں وضاحت کی۔ ان کا کہنا تھا کہ اسرائیلی نوآبادیاتی پالیسیوں کی وجہ سے سیاسی عمل بری طرح متاثر ہوا ہے۔

فلسطینی اتھارٹی کی وزارت خارجہ کے بیان کے مطابق وزیر خارجہ نے بین الاقوامی قانون کی بنیاد پر سیاسی حل کے حصول کے لیے حملوں اور مواقع کی منظم تباہی، متفقہ حوالہ جات، خاص طور پر القدس شہر میں اسرائیلی جرائم بریفنگ دی۔

انہوں نے ایک جامع اور غیر منتخب انداز میں بین الاقوامی انسانی حقوق کے معیارات اور قوانین کو لاگو کرنے کی اہمیت پر زور دیا۔