القدس انٹرنیشنل ویک پر عراق میں القدس تقریبات کے انعقاد کا اعلان

"عراق میں مسلم اسکالرز کی انجمن" نے القدس انٹرنیشنل ویک کے ساتھ متعدد تقریبات، سرگرمیوں اور علما کی طرف سے خصوصی بیانات شائع کرنے کا اعلان کیا ہے۔

فاران: “عراق میں مسلم اسکالرز کی انجمن” نے القدس انٹرنیشنل ویک کے ساتھ متعدد تقریبات، سرگرمیوں اور علما کی طرف سے خصوصی بیانات شائع کرنے کا اعلان کیا ہے۔

کمیشن نے جمعرات کو ایک اخباری بیان میں کہا کہ عالمی القدس ہفتہ کی سرگرمیوں کے آغاز کے موقع پر سیاست اور میڈیا کے دو شعبوں نے ایک خصوصی میٹنگ کی جس میں ہفتہ کی اہمیت پر بات کی گئی۔ بیان کے مطابق ہفتہ القدس منانے کا مقصد القدس اور فلسطین کے لیے عراقیوں کی وفاداری کو اجاگر کرنے کے علاوہ اس کے اہداف اور مقاصد کو واضح کرنا ہے۔

عراقی علما ایسوسی ایشن نے نشاندہی کی کہ اس نے قطری دارالحکومت دوحہ میں ایک سائنسی لیکچر کا اہتمام کیا جس کے لیے ‘فلسطینی کاز کے بارے میں عراقی وژن – ایک ماڈل‘ کا عنوان منتخب کیا گیا تھا۔

قابل ذکر ہے کہ عالمی ہفتہ القدس کی سپریم کمیٹی نے گذشتہ چوبیس فروری کو دنیا کے 45 سے زائد ممالک میں ہفتہ القدس کی سرگرمیاں شروع کرنے کا اعلان کیا تھا جس کے لیے آج چار مارچ کی چوتھی تاریخ طے کی گئی تھی۔