فلسطینی کاز کو بین الاقوامی سطح پر پہلی ترجیحات میں رہنا چاہیے: عرب لیگ کے سیکرٹری

ابوالغیظ نے "اسرائیل" پر دباؤ ڈالنے کی اہمیت پر زور دیا کہ وہ بین الاقوامی حوالوں کے مطابق حقیقی امن عمل کے فریم ورک کے اندر سنجیدہ مذاکرات کی طرف لوٹے۔

فاران: عرب لیگ کے سیکرٹری جنرل احمد ابو الغیط نے اس بات پر زور دیا ہے کہ فلسطینی کاز کو علاقائی اور بین الاقوامی سطح پر پہلی ترجیحات میں رہنا چاہیے، حتیٰ کہ خطے کے بحرانوں کے تناظر میں بھی۔

یہ بات لیبیا کی صورتحال پر پیرس سمٹ کے موقع پر جمعے کے روز یورپی کونسل کے صدر چارلس مشیل کے ساتھ ابو الغیط کی ملاقات کے دوران سامنے آئی۔

انہوں نے “اسرائیل” پر دباؤ ڈالنے کی اہمیت پر زور دیا کہ وہ بین الاقوامی حوالوں کے مطابق حقیقی امن عمل کے فریم ورک کے اندر سنجیدہ مذاکرات کی طرف لوٹے۔

ابو الغیط نے تنازع فلسطین کے انتظام کے ایک حصے کے طور پر فلسطینیوں کے حالات زندگی کو بہتر بنانے پر زور دیا اور کہا کہ فلسطینیوں کی معاشی مشکلات کے حل میں ان کی مدد کرنا اور اسرائیل کی طرف سے کھڑی کی گئی رکاوٹوں کو دور کرنا ضروری ہے۔

اپریل 2014 سے تل ابیب کی طرف سے تصفیے کو روکنے اور پرانے قیدیوں کو رہا کرنے سے انکار، اور “دو ریاستی حل” سے انکار کے نتیجے میں قابض ریاست اور اتھارٹی کے درمیان مذاکرات معطل ہیں۔